close
返hall 幫Reg day手,我無o野做丫嘛,想返工都未有得返,百無聊賴要俾do野自己做。
搭緊車返去o個下有d 驚,原來我好耐無做過呢d o野啦,感覺自己唔ready,無心理準備。
返到去,更加覺得自己,真係老啦。
Reg day係新生入學,其實我鍾意見到,大家朝氣勃勃,覺得好有energy,能夠成為接觸佢地o既人,我感覺榮幸,但我已經無辦法朝氣勃勃啦。諗返起,o個個無限通頂、擁有支力都唔駛訓祕技o既我,只不過係兩三個月前o既事。
諗起我地支莊o個年o既出擊策略、手作時睇住朗豪坊得據點得天下個廣告、金交剪剪紙,諗起上年做到朝早六點同小鳳攝出舊校返hall八點再作戰、Peter 六點出現o係G1個樣,我地好靚o個個牌坊,其實我諗返仍然覺得好開心。
on show繼續bilibala o既同時,我feel到自己從心入面支力出來,當同一番說話講過N次講第三年,真係講講下自己都會嘔。其實返到來,你估真係幫手咩,睇下班嚴格來講唔係我湊o既下下莊,呢班已經建立左關係o既人,幾時都話,人先係個核心,而其他o野,控制到控制唔到,都唔關我呢個升左仙o既人事架啦,點都好啦,我只記得當年o既yang hall 當年o既我地,已經夠啦。
我諗我需要o既係我班莊員同我玩押韻o卦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    siusiula 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()