close
老實講,我都幾拿depress下。



個人迷惘不安通常都係會訴諸迷信鬼神,睇星座話,我係一個非常重視未來o既人。而幾乎睇唔到未來係點樣。我都知自己架喇,冇目標冇路向,究竟我做緊乜野。每日返工放工,我唔係西西弗斯,我只係舊石咋。
尋日同鍾how 2傾電話,我地都話我地以前真係好容易開心。其實我唔鍾意企圖回顧所謂小時候o既簡單純真直接bi le ba la,只係發現其實我實在太耐無氹過自己開心。我懶左,係,唔好講得遠,一年前,搵唔到工悶悶不樂坐o係屋企,會識自己開隻碟睇戲,一套唔得兩套、三套,同男朋友嗌交我會自己一個走出街買衫買鞋,有咩唔開心食餐開心o既飯。因乜事我咁鬼懶呢依家,我連坐定定睇完一套戲o既心情都冇,我簡直想跳樓,比起hon pro o個時更加想跳樓,問題係我呢道得8樓,我跳左落去只係一個無知少女o係屋企無o野做,不如玩跳樓啦,冇人會記得一個唔憂柴唔憂米食飽飯無屎疴覺得好空虛然後去死o既人。俾人記得,O係呢個世界留名係何等重要,那怕只係身邊一個兩個三個人O既腦海裡面,唔走到最後,連我自己都唔會知道我係一個咩野人,未來會係點樣,捱下啦,俾D耐性,一日兩日三日過過下就一個月,下個月開展我O既新生活。俾我將我生活填滿佢,我會將自己物盡其用。
我諗起,細個時一支顏色筆。我細個第一次認識咩叫多愁善感(或者喊苦喊忽),因為一支未用哂就乾左O既顏色筆,當時未讀小學O既我踎O係張台前面,望住呢支筆,我覺得佢未做完佢生命應該做O既O野,佢本來可以畫好多公仔出來,本來可以將肚裡面O既顏色畫哂出來俾人睇,但我竟然由得佢乾左O係張書檯上面,佢未盡佢O既能力,係我浪費左佢,然後我喊左兩滴眼淚出來。喊苦喊忽有咩用,去啦屌!
arrow
arrow
    全站熱搜

    siusiula 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()