close
介唔介意唔好再遊魂
今日係遊魂日

一、早左出門口,好高興咁去搭巴士,9點正落車,去到公司樓下9點一,等lift,阿head 9點2出現o係我隔離,全身打量我然後講早晨。值得注意o既係,佢本來係返9點半,我返9點。
二、組長同我傾我負責o個part o既細節,原來有d文件email左俾我,我忘記左睇。加埋辭不達意,好似食左屎咁。當然無人會怪我o既,不過自己想憾頭埋牆咁解。
三、今日真係好眼訓,食飯時已經食到有氣無力好似嘔咁,食飽訓晏覺,o岩o岩好冇訓過籠,但坐起身照恰。
四、組長前排email左問我去唔去training,原來佢話個training係for略有審稿經驗o既同事,所以我實在唔敢去,然後發現個個都去咁滯,妖,咁我去囉。又一次,我好似有outlook障礙,永遠唔能夠o係outlook道搵到我要o既email。

又,一、三o個份補習我決定唔補,即係前一篇勁屌o個份,一來係我需要休息,二來唔鍾意補不信任我o既家長,三來打算搵多份補中學兼一星期一日的。教中學o個兩份不知教得幾自在,小學仔我真係唔得。

呢排暈住咁過日子,我覺得我問題係需要陽光,但我只得薄荷膏,塗o係個鼻邊醒住神叫吊住命先。尋日先俾師兄話我坐起道睇住份稿好似入定咁,我幾時先可以精靈返?

我都唔係好想咁樣言不及義,問題係近來精神生活乏善可陳,縱使係有d事件係身邊飄過都過慮唔來。惟有期待下學期o既來臨,又驚自己期望過高。

好喇,懺悔完繼續做o野。
arrow
arrow
    全站熱搜

    siusiula 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()