close
我屌
好鬼炆憎!
一炆憎就乜Q都唔想講,氣結,係非常生動O既形容。
我係咪真係咁唔可信呢?連補習o靚仔都恰我?
冇教書好似失去左鬧人O既能力咁,我不嬲鬧人唔駛經大腦架喎
當初就係因為,唔想日日好似鬥爭咁,
我先唔教書,呢個理由,放O係我身上好似好吊詭咁
明明我叻鬧人叻串咀,先至管得掂班學生,
為左唔想鬥爭,而唔教書,我結果要搵補習去幫補學費,
依家,又因為去補習,所以又要鬧人
屌,其實我好善良架
講返補習O靚仔,教佢作文,問佢一D引發思考o既問題,
叫佢用一D修辭手法,我經已經循循善誘架啦
叫佢寫啦,佢同我講話,「唔駛啦」
屌咁唔撚駛補添啦
我鍾意教大個D,我可以講D好深遠O既理由,
明佢實明,爭在buy唔buy,
人生取態o既o野從來我都唔干涉人地
但呢D豆丁,平時又要氹,氹完又要講得生動有趣
講完啦,「唔駛啦」!
明唔明我O個下真係O左咀
同林先生講,佢話,我唔夠勢
如果俾著係佢,就算佢講錯個O靚仔都唔夠膽出聲
arrow
arrow
    全站熱搜

    siusiula 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()