close
我本來好好興致想睇下書寫下o野,點知忽然變左自我檢查。
我諗我變左好多,o係不知不覺間,我好似唔再係我認識o個個自己。

最明顯莫過於,我開始習慣於現實,開始我容忍力前所未有地提高,對於周遭o既各種事,我本來理應頂唔順,但我仍然繼續咁過。我想問如果我無左道火,我仲點能夠接受自己繼續生活?實在太多事,例如工作,例如人。
工都未返,雖然係開過會,但我已經開始問,點解當個個去做緊達到自己理想o既o野o既時候,點解我要去教書?我唯有同自己講,我一路都後知後覺開架啦,兜個圈轉個彎,去體驗下生活o既質地,我會更加知道自己要點行,呢d 時間,我都仲o徙得起o者。我都唔知呢d說話,我係安慰緊自己,定放縱緊自己,放縱緊自己唔去努力,放棄緊自己o既夢,俾自己成為我一向藐開o個種人。我希望我唔會咁。我俾一年時間自己,唔鍾意o既我就走,如果到時我都仲係猶疑不決,唔該摑死我。
我開始要自己相信似乎唔可能發生o既o野,例如堅持相信一個根本唔可能改變o既人,同自己講忍下忍下就一世架啦,我怕我未忍到一世我已經頂唔順死左,未來o既o野邊個知道,點解唔俾自己後悔然後另覓更好,未來o既o野邊個知道,可能我o既容忍會得到最後,做乜o野,我不嬲唔係sell開包容架。
我人生目標係瀟灑,我想我自己能夠義無反顧做自己覺得應該做o既o野,做抑或唔做,都應該瀟灑決斷,咁先對得住作為人o既生命力。唔係好似依家咁,係定唔係,連自己都唔知,食哂屎咁。
其實o係依家呢個咁動蕩多變o既環境,我懷疑如果有人扶一扶我,我就以身相許架啦。
我檢視呢一段時間o既我,其實係唔會去諗,我辦事能力有冇好到、我有冇多左朋友、我係咪仲咁大頭蝦等等等等,可以見得我個人,真係唔係幾實際,我要求自己同要求人地,不嬲都唔係幾實際。但我唔覺得係咩問題o者。
arrow
arrow
    全站熱搜

    siusiula 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()