close
對我長期缺乏睇書耐性o既呢一段日子,我感到非常不滿。

由quit hall到依家,我好似無認真睇過一本書、思考過、甚至無認真咁食過一餐飯。

睇戲唔算架,因為電影最多咪兩個鐘,視覺聽覺乜娛樂到齊哂,就算睇完,你唔認真思考都係吹你唔漲。更何況,自己睇返豆瓣都覺得,我呢個月睇d 戲,未免太言不及義。

我都話我呢d真係名副其實o既「一日不做事一日不吃飯」,因為個人無郁過個腦無轉過,所以其實係唔消耗,唔駛食飯,我懷念做papers o個時一日到黑刻住個餓字o係個頭到o個時。一直覺得自己身體同靈性o既連接非常敏感,身體可以反映靈魂,而身體所感受o既,那怕只係一點細微o既變化,又敏銳地化為內在,所以一直自覺努力滿足物慾生活如同靈修。yr 1應該係我最食得瘋狂o既日子,因為個人乜到無,渴望o既o野太多,對生命慾望太大,身心都處於餓o既狀態,無論個人食得幾飽都係唔夠唔夠,新仔o既熱情。後來我發現自己開始掌握到一do野,開始付諸實行,將食o既熱情轉投學習同工作,我覺得我人生最有希望最朝氣o既日子應該係yr 2。

明明講緊睇書,做乜講食。如果要具體形容我呢段無睇書o既狀態,我會話,係明明肚餓餓到胃抽筋,又心理上無胃口,但又陷入知道唔食o野會死o既恐慌。因為呢種餓,又反射到身體,唔敢俾腸胃滿足,就好似知道呢個世界另一個角落有人受緊苦,食飯多過兩個送都會有罪疚感咁。旁人只會見到我真係無食飯,阿媽成日都話我一日食一餐會死,我口話邊有咁易死,實質係知道,心靈o既餓係唔會死,我只會為自己無盡力而內疚一世。

話時話,我下個星期終於要返學校開d 無錢收o既會,但願新衝擊,不論好壞,至少係衝擊。
arrow
arrow
    全站熱搜

    siusiula 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()