close

前日
做到頹,遇上12班中最惡頂的一班,自閉、狂燥共冶一爐。
放工回hall 入伙酒,如果不是聯福我會開心少少,
因為頹所以要求同前/ 現 17樓一台,今年似乎好好玩喎,不過一定同上年唔一樣,
大解放,講我平日講唔到o既粗口!
freshman話我唔似已畢業/ 教師,似中學生/ 水野亞美,嘩多~哂
急急腳走,因為同何子健、周靖坡同朱文西飲真係入伙酒,7 到喊,差d 開唔到支白酒,
多謝朱文西啦,支酒好味,所以我請左佢搭的士
多謝大家支持,唔好覺得我講o野太中point,我夠囂張架啦已經
我都好想可以傾耐D,唔似得以前日日有人打開我房門同我吹水傾計,
wewewawa又好,心事、煩惱又好,依家D 學生,通常都唔想同miss傾計

尋日
恭賀林先生新工作,都仲係好pay過我,過份
所以煲左湯,炒年糕,今日帶左返工食

講完

arrow
arrow
    全站熱搜

    siusiula 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()